План роботи ПС класних керівників

План роботи професійної спільноти класних керівників по реалізації науково-методичної проблеми області

 «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи» 

Науково-методична проблема

Виховання гармонійно розвиненого, високоосвіченого, національно свідомого учня з  глибоким почуттям патріотизму здатного до саморозвитку і вдосконалення в умовах НУШ

 

Проблема професійної спільноти класних керівників

«Удосконалення  системи  виховної  роботи,   спрямованої  на  розвиток  соціальної  компетентності  учнів,  їх   самореалізацію  та   формування  духовного,  інтелектуального  та  фізичного  потенціалу» 

План роботи ПС класних керівників класів на 2024 - 2025 н.р.

1.       Провести засідання професійної спільноти чотири рази на рік;

2.       Організувати роботу між засіданнями;

3.       Взяти участь у міських, обласних, всеукраїнських конкурсах, акціях; тижнях педагогічної майстерності, семінарах на базі закладів міста;

4.       Впроваджувати у систему роботи обласну та міську програми розвитку і становлення дитячих  організацій

5.       Співпрацювати з позашкільними закладами освіти у напрямках:

-                     туристично-краєзнавчий

-                     художньо-естетичний

-                     еколого-натуралістичний

-                     моральний

-                     родинно-сімейний

-                     оздоровчий

6.  Проводити відкриті онлайн класні години, виховні заходи з метою обміну досвідом роботи з питань виховання підростаючого покоління.

План роботи професійної спільноти класних керівників по реалізації науково-методичної проблеми області

 «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

Науково-методична проблема ліцею
«Формування особистості учня через розвиток цілісного світогляду соціальної компетентності високої патріотичної культури»

Проблема професійної спільноти класних керівників

«Удосконалення  системи  виховної  роботи,   спрямованої  на  розвиток  соціальної  компетентності  школярів,  їх   самореалізацію  та   формування  духовного,  інтелектуального  та  фізичного  потенціалу  учня»

ПС класних керівників

у 2024-2025 навчальному році

ставить такі завдання:

 

-Постійно брати участь у роботі ліцею передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.

- Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів закладів району  та області.

- Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.

- Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

- Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

- Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.

- Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.

- Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.

- Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

- Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

- Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

- Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.