План роботи МК класних керівників

План роботи методичної комісії класних керівників по реалізації науково-методичної проблеми області

 «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи» 

Науково-методична проблема

Виховання гармонійно розвиненого, високоосвіченого, національно свідомого учня з  глибоким почуттям патріотизму здатного до саморозвитку і вдосконалення в умовах НУШ

 

Проблема методичного об’єднання класних керівників

«Удосконалення  системи  виховної  роботи,   спрямованої  на  розвиток  соціальної  компетентності  учнів,  їх   самореалізацію  та   формування  духовного,  інтелектуального  та  фізичного  потенціалу» 

План роботи методичногї комісії  класних керівників класів на 2022 - 2023 н.р.

1.       Провести засідання методичної  комісії чотири рази на рік;

2.       Організувати роботу між засіданнями;

3.       Взяти участь у міських, обласних, всеукраїнських конкурсах, акціях; тижнях педагогічної майстерності, семінарах на базі шкіл міста;

4.       Впроваджувати у систему роботи обласну та міську програми розвитку і становлення дитячих  організацій

5.       Співпрацювати з позашкільними закладами освіти у напрямках:

-                     туристично-краєзнавчий

-                     художньо-естетичний

-                     еколого-натуралістичний

-                     моральний

-                     родинно-сімейний

-                     оздоровчий

6.  Проводити відкриті класні години, виховні заходи з метою обміну досвідом роботи з питань виховання підростаючого покоління.

План роботи методичної комісії класних керівників по реалізації науково-методичної проблеми області

 «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

Науково-методична проблема школи
«Формування особистості учня через розвиток цілісного світогляду соціальної компетентності високої патріотичної культури»

Проблема методичної комісії класних керівників

«Удосконалення  системи  виховної  роботи,   спрямованої  на  розвиток  соціальної  компетентності  школярів,  їх   самореалізацію  та   формування  духовного,  інтелектуального  та  фізичного  потенціалу  учня»

МК класних керівників

у 2021-2022 навчальному році

ставить такі завдання:

 

-Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.

- Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району  та області.

- Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.

- Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

- Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

- Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.

- Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.

- Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.

- Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

- Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

- Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

- Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.

Засідання І
Вересень 2021 року
Тема «Особливості організації виховної роботи в умовах пандемії на 2021/2022 н. р. Підвищення фахової компетентності класного керівника»
1. Аналіз виховної роботи МК за 2020-2021 навчальний рік. Здобутки та недоліки.
2. Розгляд та обговорення плану роботи методичноЇ комісії на 2021-2022 н.р.
3. Корегування та затвердження плану роботи методичної комісії класних керівників груп ГПД та дошкільної групи.
4. Ознайомлення з нормативно – правовими документами, Листами та наказами МОН з виховної роботи, які вийшли за літній період, на 2021/2022 н. р.:
 методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у
навчальних закладах у 2021/2022 н.р.;
5. Обмін досвідом: «Планування виховної роботи з класним колективом». Затвердження плану роботи класного керівника
6. Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах пандемії. Про організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів.
7. Про організацію роботи з батьками протягом навчального року
Домашнє завдання:
- складання планів виховної роботи.
- створення «банку даних» дітей пільгових категорій.
- Складання соціального паспорту класу, школи.
Засідання ІІ
Жовтень 2021 року
Тема «Національно-патріотичне виховання, формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема»
1. Національно патріотичне виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема.
2. Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості школярів. Сучасний погляд на патріотичне виховання (з досвіду роботи класного керівника 8 класу Єщенко В.І.)
3. Обмін досвідом між класними керівниками: співпраця класного керівника і сім′ї у навчанні та вихованні ціннісно-орієнтованої особистості.
4. Відвідування виховної години класного керівника Забуги Г.В.
5. Обговорення заходу, висновки , пропозиції.
6. Методичні перегуки. Огляд та вивчення науково-методичної літератури з теми засідання.
Домашнє завдання:
 провести експрес-огляд «Радимо прочитати» на тему «Формування особистості підлітка: сучасні реалії»;
 провести опитування «Наші плани».
Засідання ІІІ
Листопад 2021 року
Тема «Психолого-педагогічний ключ до розуміння особистості учня»
1. Круглий стіл "Формування особистості підлітка: сучасні реалії"
2. Схема складання психолого-педагогічної характеристики особистості
учня. (Уварова М.М.)
3. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання конфліктних ситуації в класних колективах. Методи роботи з агресивними дітьми (Практичний психолог)
4. Відвідування виховної години класного керівника Ільєнко Т.В.
5. Обговорення заходу, висновки та пропозиції.
6. Аукціон ідей. «Диференціація та індивідуалізація виховання –
необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості» (обмін досвідом).
5. Надання методичних рекомендацій щодо проведення активностей за
планом роботи НВК
Домашнє завдання:
 опрацювати матеріали про ситуацію успіху в організації роботи з учнями;
 підготувати питання до анкетування учнів про виявлення рівня сформованості морально-етичних та моральних якостей.
Засідання ІV
Лютий 2022 року
Тема «Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв’язання конфліктів»
1. Формування морально-етичних цінностей, культури поведінки та спілкування учнів.
2. Культура мобільного віртуального спілкування. Безпечний он-лайн простір. (Рацин Т.В.)
3. Ярмарок ідей. «Я набув досвіду…» (робота з молодими класними
керівниками.)
4. Творчий звіт класних керівників, що атестуються.
5. Методичні перегуки. Огляд та вивчення науково-методичної літератури з теми засідання.
Домашнє завдання: подумати про шляхи використання сучасних інноваційних технологій виховання
Засідання V 
Травень 2022 року 
Тема «Використання сучасних інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника» 
1. Можливості використання ІКТ та інтернет-ресурсів в організації інноваційної діяльності класного керівника у проведенні класних годин.
2. Обмін досвідом класних керівників;  Виховання в учнів навичок здорового способу життя . Організація роботи щодо формування здорового способу життя під час літніх канікул, літні табори відпочинку
 Інноваційні технології як засіб підвищення якості виховного процесу.  Про участь класних колективів у шкільних та позашкільних заходах творчого спрямування. 
3. Методичні перегуки. Огляд літератури та матеріалів періодичної преси про сучасні інноваційні технології у роботі класного керівника. 
4. Про результати контролю за якістю проведення виховних годин. 
5. Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників . Проблеми, їх вирішення, пропозиції. Домашнє завдання:  зібрати пропозиції вчителів, батьків, учнів щодо планування на новий навчальний рік;  скласти попередній план роботи

План роботи шкільної методичної комісії класних керівників на 2020/2021 навчальний рік 


І засідання дата: 30 серпня

№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Аналіз виховної роботи за 2019-2020 навчальний рік. Здобутки та недоліки.
Голова МК Дороніна К.В.
2.
Визначення основних напрямків методичної роботи на 2020-2021 начальний рік. Обговорення та реалізація методичної проблеми МК класних керівників Затвердження плану роботи методичної комісії та планів виховної роботи класних керівників на 2020   – 2021 навчальний рік.
Голова МК Дороніна К.В.
3.
Про планування роботи у напрямку національно-патріотичного виховання
Педагог-організатор
4.
Про організацію роботи з дітьми пільгових категорій
класні керівники
5.
Про організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів.
Голова МК Дороніна К.В.
6.
Про організацію роботи з батьками протягом навчального року
Голова МК Дороніна К.В.
7.
Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей
Голова МК Дороніна К.В.
8.
Рекомендації щодо організації виховних заходів, тематичних свят та тижнів у школі
Голова МК Дороніна К.В.
9.
Опрацювати інструктивно-методичні матеріали з виховної роботи.
Класні керівники

Робота між засіданнями
№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Підготовка та проведення першого уроку.
Класні керівники
2.
Організація та проведення заходів за планом КТС.
Педагог - організатор
3.
Контроль за станом відвідування учнів школи.
Дороніна К.В.
4.
Профілактична робота з учнями схильними до правопорушень.
Дороніна К.В., класні керівники

ІІ засідання дата: Листопад
№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Про стан відвідування учнів школи
Дороніна К.В., класні керівники
2.
Особистісно-діяльнісний підхід як умова розвитку та саморозвитку учнів у процесі навчання та виховання у вимірі НУШ
Смирна І.Г.
3.
Профілактика травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті.
Класні керівники
4.
Психологічна робота з учнями. Результати проведеного анкетування з учнями5 класу.
Психолог
5.
Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.
Дороніна К.В.
6.
Реалізація особистісно-орієнтованого підходу у виховній діяльності класного керівника
Воробйова А.В.

 Робота між засіданнями

№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Організація та проведення заходів за планом КТС.
Педагог - організатор
2.
Контроль за станом відвідування учнів школи.
Класні керівники,
3.
Діагностика творчих здібностей учнів.
класні керівники

ІІІ засідання дата: Січень
№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Аналіз роботи МК класних керівників за І семестр 2020-2021 навчального року.
Голова МК Дороніна К.В.
2.
Планування роботи класних керівників на ІІ семестр 2020-2021 навчального року. Надання методичних рекомендацій щодо проведення заходів за планом роботи школи.
Голова МК Дороніна К.В.
3.
Попередження дитячого травматизму.
Голова МК Дороніна К.В.
4.
Про стан робот із профілактики правопорушень серед учнів закладу
Педагог-організатор
5.
Підсумки проведеної роботи з національно-патріотичного виховання у І семестрі
Голова МК Дороніна К.В.
6.
Забезпечення ефективності процесу гуманістичного виховання в нинішній соціокультурній ситуації, створення сприятливих педагогічних умов для виховання особистості на базі духовних, гуманістичних цінностей та реалізації її потенціалу.
Ільєнко Т.В.

Робота між засіданнями

№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Організація та проведення заходів за планом Вих роботи у школі
Педагог - організатор
2.
Контроль за станом відвідування учнів школи.
Кл. керівники,
3.
Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів.
Психолог
4.
Робота з членами МК над реалізацією виховних проблем.
Голова МК Дороніна К.В.

ІV засідання дата: Березень

№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Підвищення розвивальної ефективності виховання особистості дитини шляхом відкриття, усвідомлення й привласнення загальнолюдських та національних моральних норм
Євдомаха А.П.
2.
Аналіз відкритих виховних заходів
Усі члени МК
3.
Формування активно життєвої позиції учнів в умовах НУШ
Швець І.Г.
4.
Про стан роботи з батьками
Голова МК
Кл. керівники
5.
Про стан відвідування учнями навчальних занять
Голова МК Дороніна К.В.

Робота між засіданнями

№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Методично – консультативна робота з класними керівниками
Голова МК Дороніна К.В.
2.
Робота з членами МО над реалізацією виховних проблем.
Голова МК
3.
Контроль за станом відвідування учнів школи.
Голова МК Дороніна К.В.

V засідання дата: травень

№ з/п
Зміст
Відповідальні
1.
Виконання плану роботи методичного об’єднання за 2020 – 2021 навчальний рік. Підведення підсумків роботи класних керівників. Перспективи планування роботи на 2021 -2022 навчальний рік.
Голова МК
2.
Профілактика травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті перед літніми канікулами.
Голова МК Дороніна К.В.
3.
Підготовка до літнього оздоровлення учнів
Педагог-організатор
4.
Аналіз відвідування учнями школи
класні керівники

РОБОТА З БАТЬКАМИ
1.Участь у загально-шкільних батьківських зборах (протягом року)
2.Участь у батьківських лекторіях (протягом року).
3.Формування батьківських комітетів по класах. Делегатів до батьківської ради школи (протягом вересня )
4.Постійний контроль сімей ризику (протягом року)
5.Батьківські збори по класах (протягом року).
6.Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року).
7.Здійснювати правову освіту батьків (протягом року)


·        Забезпечення класними керівниками умов для самореалізації особистості школяра, самовизначенні в умовах навчально-виховного процесу.
·        Участь у роботі міських методичних комісій класних керівників, предметних методичних комісій, семінарах з навчально-виховної роботи.
·        Залучення учителів до роботи у нових міських, обласних, Всеукраїнський проектах з виховної роботи, програмах, що пропонує ДОІППО, до співпраці з МАН.
·        «Вивчення передового педагогічного досвіду з питань виховання, впровадження у практику роботи.
·        Сприяння активізації роботи дитячо-юнацької організації СХІД.

План роботи шкільної методичної комісії класних керівників на 2018/2019 навчальний рік 

ВЕРЕСЕНЬ
1. Проведення організаційного засідання з питання результатів виховної роботи у 2017-2018 навчальному році. 
2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2018-2018 навчальний рік.
3. Затвердження перспективного плану роботи шкільного МК класних керівників на 2018-2019 навчальний рік .
4. Обговорення плану впровадження національно-патріотичної концепції  в виховання учнів.
5. Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри,  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.
6. Затвердження планів виховної роботи.
7. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ). 
8. Організація роботи щодо подання звітів класних керівників  з соціального захисту дітей. Соціальний паспорт класу.

ЖОВТЕНЬ 
1. Підготовка до «Веселого ярмарку».
2. Вивчення стану організації учнівського самоврядування. 
3. Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами.
4. Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, які працюють в п’ятому класі в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця). 
5. Вивчення  індивідуальних  особливостей  учнів,  їхніх  інтересів,  потреб, з метою залучення їх до роботи гуртків.
6. Участь у патріотичних, волонтерських, доброчинних заходах. 
7. Діагностика рівня адаптації учнів 10-х класів (протягом місяця). 
8. Засідання: «Особистісно-діяльнісний  підхід як умова розвитку та саморозвитку учнів у процесі навчання та виховання».

      ЛИСТОПАД
1. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Пожежна безпека».
2. Самоосвіта. Ознайомлення з  новинками методичної та періодичної літератури. (протягом місяця)
3. Участь у роботі постійно діючого психолого-педагогічного семінару.
4. «Лабораторія невирішених проблем»: Робота  класного  керівника  з учнями,  
 схильними до правопорушень. (протягом місяця)
5. Участь у заходах Місячника правового виховання «Я – громадянин, я – патріот, я – вихованець своєї школи» (протягом місяця).
6. Сучасні проблеми суспільства та їх відображення на поведінці, формуванні особистості дитини. Профілактика девіантної поведінки. 
7. Протидія жорстокому поводженню з дітьми. 
8. Звіт творчих груп про роботу з питань протидії жорстокому поводженню з дітьми.

     ГРУДЕНЬ 
1.Огляд літератури з проблем виховної роботи (протягом місяця).
2. Участь у заходах Місячника 
громадсько  - правового виховання.
3. Робота з нововиявленими сім’ями з «групи ризику» та сім’ями, які перебувають у складних умовах проживання. (протягом місяця) 
4. Підведення результатів рейтингу поведінки та навчальних досягнень класних колективів за І семестр 2018 - 2019 навчального року.

 СІЧЕНЬ
1. Підведення підсумків виховної роботи за перший семестр 2018-2019 навчального року.
2. Корекція плану виховної роботи на другий семестр.
3.Затвердження планів роботи МК класних керівників на ІІ семестр 2018-2019 навчального року .
4.Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ) 
5. Участь у заходах місячника громадянсько-патріотичного виховання «Україна соборна!» (протягом місяця).
6. Підготувати комунікативний тренінг для старшокласників «Діалог».
7.  Засідання. «Гендерна рівність у підлітковому середовищі».

ЛЮТИЙ

1.Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів та  потреб.                                                
2.Організація роботи органів шкільного самоврядування  на ІІ семестр 2018-2019 н.р.
3.Участь у Місячнику 
національно – патріотичного виховання « Я - громадянин, я –патріот, я – житель свого міста» (протягом місяця ) 
4.
Робота з членами МК над реалізацією виховних проблем.
5. Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів.
6. Створення банку дітей, які негативно впливають на класний колектив (Протягом місяця) 

БЕРЕЗЕНЬ

1.Участь у Місячнику естетичного виховання (протягом місяця ) 
2.Вивчення нових технологій організації виховного процесу (протягом місяця ). 
3.Участь у вітальному концерті учнівської творчості до Дня 8 березня. 
4. Взаємовідвідування класними керівниками виховних заходів з метою обміну досвідом роботи (протягом місяця).

 КВІТЕНЬ

1. Участь у Місячнику екологічного виховання «Ми – за чисте довкілля!» (протягом місяця ).
2.Участь у тематичному і персональному контролі за виховним процесом (протягом місяця). 
3
. Підготовка та проведення виховних заходів щодо відзначення річниці Чорнобильської трагедії. 
4.  «Скринька невирішених питань»: Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?
5. Участь у роботі постійно діючого психолого-педагогічного семінару.
6. Круглий стіл. «Сутність і особливості розвитку особистості успішного учня».

ТРАВЕНЬ
1.Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік . 
2.Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік 
3.Підбиття підсумків змагання на найактивнішого учасника загальношкільних заходів, рейтингу поведінки учнів 5-11 класів.  
4.Аналіз роботи методичної комісії класних керівників за поточний рік. 
5.Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників (протягом місяця). 
6. Участь у декадах родинного виховання та військово-патріотичного виховання. 

РОБОТА З БАТЬКАМИ
1.Участь у загально-шкільних батьківських зборах (протягом року)
2.Участь у батьківських лекторіях (протягом року).
3.Формування батьківських комітетів по класах. Делегатів до батьківської ради школи (протягом вересня )
4.Постійний контроль сімей ризику (протягом року)
5.Батьківські збори по класах (протягом року).
6.Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року).

7.Здійснювати правову освіту батьків (протягом року)

 План роботи методичного об’єднання класних керівників на 2017 - 2018 н.р.
1.       Провести засідання методичної  комісії чотири рази на рік;
2.       Організувати роботу між засіданнями;
3.       Взяти участь у міських, обласних, всеукраїнських конкурсах, акціях; тижнях педагогічної майстерності, семінарах на базі шкіл міста;
4.       Впроваджувати у систему роботи обласну та міську програми розвитку і становлення дитячої організації
5.       Співпрацювати з позашкільними закладами освіти у напрямках:
-                     туристично-краєзнавчий
-                     художньо-естетичний
-                     еколого-натуралістичний
-                     моральний
-                     родинно-сімейний
-                     оздоровчий
6.  Проводити відкриті класні години, виховні заходи з метою обміну досвідом роботи з питань виховання підростаючого покоління.
План роботи шкільного методичної комісії класних керівників на 2017/2018 навчальний рік 

ВЕРЕСЕНЬ
1. Проведення організаційного засідання з питання результатів виховної роботи у 2016-2017 навчальному році. 
2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2017-2018 навчальний рік.
3. Затвердження перспективного плану роботи шкільного МК класних керівників на 2017-2018 навчальний рік .
4. Обговорення плану впровадження національно-патріотичної концепції  в виховання учнів.
5. Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри,  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.
6. Затвердження планів виховної роботи.
7. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ). 
8. Організація роботи щодо подання звітів класних керівників  з соціального захисту дітей. Соціальний паспорт класу.


ЖОВТЕНЬ 
1. Підготовка до «Веселого ярмарку».
2. Вивчення стану організації учнівського самоврядування. 
3. Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами.
4. Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, які працюють в п’ятому класі в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця). 
5. Вивчення  індивідуальних  особливостей  учнів,  їхніх  інтересів,  потреб, з метою залучення їх до роботи гуртків.
6. Участь у патріотичних, волонтерських, доброчинних заходах. 
7. Діагностика рівня адаптації учнів 10-х класів (протягом місяця). 
8. Засідання: «Особистісно-діяльнісний  підхід як умова розвитку та саморозвитку учнів у процесі навчання та виховання».

      ЛИСТОПАД
1. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Пожежна безпека».
2. Самоосвіта. Ознайомлення з  новинками методичної та періодичної літератури. (протягом місяця)
3. Участь у роботі постійно діючого психолого-педагогічного семінару.
4. «Лабораторія невирішених проблем»: Робота  класного  керівника  з учнями,  
 схильними до правопорушень. (протягом місяця)
5. Участь у заходах Місячника правового виховання «Я – громадянин, я – патріот, я – вихованець своєї школи» (протягом місяця).
6. Сучасні проблеми суспільства та їх відображення на поведінці, формуванні особистості дитини. Профілактика девіантної поведінки. 
7. Протидія жорстокому поводженню з дітьми. 
8. Звіт творчих груп про роботу з питань протидії жорстокому поводженню з дітьми.

     ГРУДЕНЬ 
1.Огляд літератури з проблем виховної роботи (протягом місяця).
2. Участь у заходах Місячника 
громадсько  - правового виховання.
3. Робота з нововиявленими сім’ями з «групи ризику» та сім’ями, які перебувають у складних умовах проживання. (протягом місяця) 
4. Підведення результатів рейтингу поведінки та навчальних досягнень класних колективів за І семестр 2017 - 2018 навчального року.

 СІЧЕНЬ
1. Підведення підсумків виховної роботи за перший семестр 2017-2018 навчального року.
2. Корекція плану виховної роботи на другий семестр.
3.Затвердження планів роботи МК класних керівників на ІІ семестр 2017-2018 навчального року .
4.Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ) 
5. Участь у заходах місячника громадянсько-патріотичного виховання «Україна соборна!» (протягом місяця).
6. Підготувати комунікативний тренінг для старшокласників «Діалог».
7.  Засідання. «Гендерна рівність у підлітковому середовищі».

ЛЮТИЙ

1.Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів та  потреб.                                               
2.Організація роботи органів шкільного самоврядування  на ІІ семестр 2017-2018 н.р.
3.Участь у Місячнику 
національно – патріотичного виховання « Я - громадянин, я –патріот, я – житель свого міста» (протягом місяця ) 
4.
Робота з членами МК над реалізацією виховних проблем.
5. Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів.
6. Створення банку дітей, які негативно впливають на класний колектив (Протягом місяця) 


БЕРЕЗЕНЬ

1.Участь у Місячнику естетичного виховання (протягом місяця ) 
2.Вивчення нових технологій організації виховного процесу (протягом місяця ). 
3.Участь у вітальному концерті учнівської творчості до Дня 8 березня. 
4. Взаємовідвідування класними керівниками виховних заходів з метою обміну досвідом роботи (протягом місяця).

 КВІТЕНЬ

1. Участь у Місячнику екологічного виховання «Ми – за чисте довкілля!» (протягом місяця ).
2.Участь у тематичному і персональному контролі за виховним процесом (протягом місяця). 
3
. Підготовка та проведення виховних заходів щодо відзначення річниці Чорнобильської трагедії. 
4.  «Скринька невирішених питань»: Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?
5. Участь у роботі постійно діючого психолого-педагогічного семінару.
6. Круглий стіл. «Сутність і особливості розвитку особистості успішного учня».

ТРАВЕНЬ
1.Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік . 
2.Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік 
3.Підбиття підсумків змагання на найактивнішого учасника загальношкільних заходів, рейтингу поведінки учнів 5-11 класів.  
4.Аналіз роботи методичної комісії класних керівників за поточний рік. 
5.Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників (протягом місяця). 
6. Участь у декадах родинного виховання та військово-патріотичного виховання. 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

1.Участь у загально-шкільних батьківських зборах (протягом року)
2.Участь у батьківських лекторіях (протягом року).
3.Формування батьківських комітетів по класах. Делегатів до батьківської ради школи (протягом вересня )
4.Постійний контроль сімей ризику (протягом року)
5.Батьківські збори по класах (протягом року).
6.Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року).
7.Здійснювати правову освіту батьків (протягом року)

 План роботи шкільного методичної комісії класних керівників на 2016/2017 навчальний рік 

ВЕРЕСЕНЬ
1. Проведення організаційного засідання з питання результатів виховної роботи у 2014-2015 навчальному році. 
2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2016-2017 навчальний рік.
3. Затвердження перспективного плану роботи шкільного МК класних керівників на 2016-2017 навчальний рік .
4. Обговорення плану впровадження національно-патріотичної концепції  в виховання учнів.
5. Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри,  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.
6. Затвердження планів виховної роботи.
7. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ). 
8. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Увага! Діти на дорозі».
9.  Співбесіди з учнями за участю психолога з метою виявлення дітей з девіантною поведінкою, схильних до тютюнопаління, схильних до вживання спиртних напоїв та наркотичних речовин. (протягом місяця)
10. Організація роботи щодо подання звітів класних керівників  з соціального захисту дітей. Соціальний паспорт класу.


ЖОВТЕНЬ 
1. Підготовка до «Веселого ярмарку».
2. Вивчення стану організації учнівського самоврядування. 
3. Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами.
4. Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, які працюють в п’ятому класі в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця). 
5. Вивчення  індивідуальних  особливостей  учнів,  їхніх  інтересів,  потреб, з метою залучення їх до роботи гуртків.
6. Участь у патріотичних, волонтерських, доброчинних заходах. 
7. Діагностика рівня адаптації учнів 10-х класів (протягом місяця). 
8. Засідання: «Превентивне  виховання  учнів – пріоритетний напрямок виховання».

      ЛИСТОПАД
1. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Пожежна безпека».
2. Самоосвіта. Ознайомлення з  новинками методичної та періодичної літератури. (протягом місяця)
3. Участь у роботі постійно діючого психолого-педагогічного семінару.
4. «Лабораторія невирішених проблем»: Робота  класного  керівника  з учнями,  
 схильними до правопорушень. (протягом місяця)
5. Участь у заходах Місячника правового виховання «Я – громадянин, я – патріот, я – вихованець своєї школи» (протягом місяця).
6. Сучасні проблеми суспільства та їх відображення на поведінці, формуванні особистості дитини. Профілактика девіантної поведінки. 
7. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця )                                       
8. Протидія жорстокому поводженню з дітьми. 
9. Звіт творчих груп про роботу з питань протидії жорстокому поводженню з дітьми.

     ГРУДЕНЬ 
1.Огляд літератури з проблем виховної роботи (протягом місяця).
2. Участь у заходах Місячника 
громадсько  - правового виховання.
3. Робота з нововиявленими сім’ями з «групи ризику» та сім’ями, які перебувають у складних умовах проживання. (протягом місяця)

4. Практикум  для  класних  керівників за участю психолога:
«Проектна діяльність під час уроків та в позаурочний час»
5. Підведення результатів рейтингу поведінки та навчальних досягнень класних колективів за І семестр 2015 - 2016 навчального року.

 СІЧЕНЬ
1. Підведення підсумків виховної роботи за перший семестр 2016-2017 навчального року.
2. Корекція плану виховної роботи на другий семестр.
3.Затвердження планів роботи МК класних керівників на ІІ семестр 2016-2017 навчального року .
4.Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ) 
5. Участь у заходах місячника громадянсько-патріотичного виховання «Україна соборна!» (протягом місяця).
6. Підготувати комунікативний тренінг для старшокласників «Діалог».
7. Обговорення результатів психологічного обстеження учнів 6-го класу, визначення соціально-психологічного клімату в колективі.
8.  Круглий стіл. «Формування у школярів високої громадянської активності  та національної свідомості».

ЛЮТИЙ

1.Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів та  потреб.                                                
2.Організація роботи органів шкільного самоврядування  на ІІ семестр 2015-2016 н.р.
3.Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця ) 
4.Участь у Місячнику 
національно – патріотичного виховання « Я - громадянин, я –патріот, я – житель свого міста» (протягом місяця ) 
5.
Робота з членами МК над реалізацією виховних проблем.
6. Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів.
7. Створення банку дітей, які негативно впливають на класний колектив (Протягом місяця) 
8. Презентація досвіду класних керівників, які атестуються 

БЕРЕЗЕНЬ

1.Участь у Місячнику естетичного виховання (протягом місяця ) 
2. Підготовка та участь у педраді «Адаптуюча педагогіка: робота з дітьми різних категорій». 
3.Вивчення нових технологій організації виховного процесу (протягом місяця ). 
4.Участь у творчому звіті вчителів, які атестуються (кінець місяця ). 
5. Взаємовідвідування класними керівниками виховних заходів з метою обміну досвідом роботи (протягом місяця).

 КВІТЕНЬ

1. Участь у Місячнику екологічного виховання «Ми – за чисте довкілля!» (протягом місяця ).
2.Ознайомлення з новими надходженнями фахової літератури (протягом місяця). 
3.Участь у тематичному і персональному контролі за виховним процесом (протягом місяця). 
4
. Підготовка та проведення виховних заходів щодо відзначення річниці Чорнобильської трагедії. 
5.  «Скринька невирішених питань»: Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?
6. Участь у роботі постійно діючого психолого-педагогічного семінару.
7. Круглий стіл. «Сутність і особливості розвитку особистості успішного учня».

ТРАВЕНЬ
1.Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік . 
2.Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік 
3.Підбиття підсумків змагання на найактивнішого учасника загальношкільних заходів, рейтингу поведінки учнів 5-11 класів.  
4.Аналіз роботи методичної комісії класних керівників за поточний рік. 
5.Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників (протягом місяця). 
6. Участь у декадах родинного виховання та військово-патріотичного виховання. 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

1.Участь у загально-шкільних батьківських зборах (протягом року)
2.Участь у батьківських лекторіях (протягом року).
3.Формування батьківських комітетів по класах. Делегатів до батьківської ради школи (протягом вересня )
4.Постійний контроль сімей ризику (протягом року)
5.Батьківські збори по класах (протягом року).
6.Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року).
7.Здійснювати правову освіту батьків (протягом року)