План роботи методичної комісії класних керівників по реалізації науково-методичної проблеми області
«Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»
Науково-методична проблема
Виховання гармонійно розвиненого, високоосвіченого, національно свідомого учня з глибоким почуттям патріотизму здатного до саморозвитку і вдосконалення в умовах НУШ
Проблема методичного об’єднання класних
керівників
«Удосконалення системи виховної роботи, спрямованої на розвиток соціальної компетентності учнів, їх самореалізацію та формування духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу»
План роботи методичногї комісії класних керівників класів на 2022 - 2023
н.р.
1.
Провести засідання
методичної комісії чотири рази на рік;
2.
Організувати роботу між
засіданнями;
3.
Взяти участь у міських,
обласних, всеукраїнських конкурсах, акціях; тижнях педагогічної майстерності,
семінарах на базі шкіл міста;
4.
Впроваджувати у систему
роботи обласну та міську програми розвитку і становлення дитячих організацій
5.
Співпрацювати з
позашкільними закладами освіти у напрямках:
-
туристично-краєзнавчий
-
художньо-естетичний
-
еколого-натуралістичний
-
моральний
-
родинно-сімейний
-
оздоровчий
6. Проводити відкриті класні години, виховні
заходи з метою обміну досвідом роботи з питань виховання підростаючого
покоління.
«Удосконалення
системи виховної роботи, спрямованої на
розвиток соціальної компетентності школярів, їх самореалізацію
та формування духовного, інтелектуального
та фізичного потенціалу учня»
МК класних керівників
у 2021-2022 навчальному році
ставить такі завдання:
-Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.
- Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району та області.
- Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.
- Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
- Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
- Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.
- Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.
- Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.
- Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.
- Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.
- Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.
- Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.
І засідання
дата: 30 серпня
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз
виховної роботи за 2019-2020 навчальний рік. Здобутки та недоліки.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
2.
|
Визначення
основних напрямків методичної роботи на 2020-2021 начальний рік. Обговорення
та реалізація методичної проблеми МК класних керівників Затвердження плану
роботи методичної комісії та планів виховної роботи класних керівників на 2020 – 2021 навчальний рік.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
3.
|
Про
планування роботи у напрямку національно-патріотичного виховання
|
Педагог-організатор
|
4.
|
Про
організацію роботи з дітьми пільгових категорій
|
класні
керівники
|
5.
|
Про
організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
6.
|
Про
організацію роботи з батьками протягом навчального року
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
7.
|
Про
стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і
здоров’я дітей
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
8.
|
Рекомендації
щодо організації виховних заходів, тематичних свят та тижнів у школі
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
9.
|
Опрацювати
інструктивно-методичні матеріали з виховної роботи.
|
Класні
керівники
|
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Підготовка
та проведення першого уроку.
|
Класні
керівники
|
2.
|
Організація
та проведення заходів за планом КТС.
|
Педагог
- організатор
|
3.
|
Контроль
за станом відвідування учнів школи.
|
Дороніна
К.В.
|
4.
|
Профілактична
робота з учнями схильними до правопорушень.
|
Дороніна
К.В., класні керівники
|
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Про
стан відвідування учнів школи
|
Дороніна
К.В., класні керівники
|
2.
|
Особистісно-діяльнісний
підхід як умова розвитку та саморозвитку учнів у процесі навчання та
виховання у вимірі НУШ
|
Смирна
І.Г.
|
3.
|
Профілактика
травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті.
|
Класні
керівники
|
4.
|
Психологічна
робота з учнями. Результати проведеного анкетування з учнями5 класу.
|
Психолог
|
5.
|
Про
стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії
поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.
|
Дороніна
К.В.
|
6.
|
Реалізація
особистісно-орієнтованого підходу у виховній діяльності класного керівника
|
Воробйова
А.В.
|
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Організація
та проведення заходів за планом КТС.
|
Педагог
- організатор
|
2.
|
Контроль
за станом відвідування учнів школи.
|
Класні
керівники,
|
3.
|
Діагностика
творчих здібностей учнів.
|
класні
керівники
|
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз
роботи МК класних керівників за І семестр 2020-2021 навчального року.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
2.
|
Планування
роботи класних керівників на ІІ семестр 2020-2021 навчального року. Надання
методичних рекомендацій щодо проведення заходів за планом роботи школи.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
3.
|
Попередження
дитячого травматизму.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
4.
|
Про
стан робот із профілактики правопорушень серед учнів закладу
|
Педагог-організатор
|
5.
|
Підсумки
проведеної роботи з національно-патріотичного виховання у І семестрі
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
6.
|
Забезпечення
ефективності процесу гуманістичного виховання в нинішній соціокультурній
ситуації, створення сприятливих педагогічних умов для виховання особистості
на базі духовних, гуманістичних цінностей та реалізації її потенціалу.
|
Ільєнко
Т.В.
|
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Організація
та проведення заходів за планом Вих роботи у школі
|
Педагог
- організатор
|
2.
|
Контроль
за станом відвідування учнів школи.
|
Кл.
керівники,
|
3.
|
Консультації
для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів.
|
Психолог
|
4.
|
Робота
з членами МК над реалізацією виховних проблем.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Підвищення
розвивальної ефективності виховання особистості дитини шляхом відкриття,
усвідомлення й привласнення загальнолюдських та національних моральних норм
|
Євдомаха А.П.
|
2.
|
Аналіз
відкритих виховних заходів
|
Усі
члени МК
|
3.
|
Формування
активно життєвої позиції учнів в умовах НУШ
|
Швець
І.Г.
|
4.
|
Про
стан роботи з батьками
|
Голова
МК
Кл.
керівники
|
5.
|
Про
стан відвідування учнями навчальних занять
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Методично
– консультативна робота з класними керівниками
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
2.
|
Робота
з членами МО над реалізацією виховних проблем.
|
Голова
МК
|
3.
|
Контроль
за станом відвідування учнів школи.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Виконання
плану роботи методичного об’єднання за 2020 – 2021 навчальний рік. Підведення
підсумків роботи класних керівників. Перспективи планування роботи на 2021
-2022 навчальний рік.
|
Голова
МК
|
2.
|
Профілактика
травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті
перед літніми канікулами.
|
Голова
МК Дороніна К.В.
|
3.
|
Підготовка
до літнього оздоровлення учнів
|
Педагог-організатор
|
4.
|
Аналіз
відвідування учнями школи
|
класні
керівники
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ
ВЕРЕСЕНЬ
2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2018-2018 навчальний рік.
3. Затвердження перспективного плану роботи шкільного МК класних керівників на 2018-2019 навчальний рік .
6. Затвердження планів виховної роботи.
7. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ).
2. Вивчення стану організації учнівського самоврядування.
4. Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, які працюють в п’ятому класі в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця).
5. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб, з метою залучення їх до роботи гуртків.
6. Участь у патріотичних, волонтерських, доброчинних заходах.
7. Діагностика рівня адаптації учнів 10-х класів (протягом місяця).
1. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Пожежна безпека».
5. Участь у заходах Місячника правового виховання «Я – громадянин, я – патріот, я – вихованець своєї школи» (протягом місяця).
6. Сучасні проблеми суспільства та їх відображення на поведінці, формуванні особистості дитини. Профілактика девіантної поведінки.
2. Участь у заходах Місячника громадсько - правового виховання.
3. Робота з нововиявленими сім’ями з «групи ризику» та сім’ями, які перебувають у складних умовах проживання. (протягом місяця)
2. Корекція плану виховної роботи на другий семестр.
3.Затвердження планів роботи МК класних керівників на ІІ семестр 2018-2019 навчального року .
4.Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця )
5. Участь у заходах місячника громадянсько-патріотичного виховання «Україна соборна!» (протягом місяця).
2.Організація роботи органів шкільного самоврядування на ІІ семестр 2018-2019 н.р.
3.Участь у Місячнику національно – патріотичного виховання « Я - громадянин, я –патріот, я – житель свого міста» (протягом місяця )
4. Робота з членами МК над реалізацією виховних проблем.
6. Створення банку дітей, які негативно впливають на класний колектив (Протягом місяця)
2.Вивчення нових технологій організації виховного процесу (протягом місяця ).
3.Участь у вітальному концерті учнівської творчості до Дня 8 березня.
4. Взаємовідвідування класними керівниками виховних заходів з метою обміну досвідом роботи (протягом місяця).
1. Участь у Місячнику екологічного виховання «Ми – за чисте довкілля!» (протягом місяця ).
2.Участь у тематичному і персональному контролі за виховним процесом (протягом місяця).
3. Підготовка та проведення виховних заходів щодо відзначення річниці Чорнобильської трагедії.
2.Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік
3.Підбиття підсумків змагання на найактивнішого учасника загальношкільних заходів, рейтингу поведінки учнів 5-11 класів.
4.Аналіз роботи методичної комісії класних керівників за поточний рік.
5.Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників (протягом місяця).
6. Участь у декадах родинного виховання та військово-патріотичного виховання.
РОБОТА З БАТЬКАМИ
ВЕРЕСЕНЬ
2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2017-2018 навчальний рік.
3. Затвердження перспективного плану роботи шкільного МК класних керівників на 2017-2018 навчальний рік .
6. Затвердження планів виховної роботи.
7. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ).
2. Вивчення стану організації учнівського самоврядування.
4. Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, які працюють в п’ятому класі в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця).
5. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб, з метою залучення їх до роботи гуртків.
6. Участь у патріотичних, волонтерських, доброчинних заходах.
7. Діагностика рівня адаптації учнів 10-х класів (протягом місяця).
1. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Пожежна безпека».
5. Участь у заходах Місячника правового виховання «Я – громадянин, я – патріот, я – вихованець своєї школи» (протягом місяця).
6. Сучасні проблеми суспільства та їх відображення на поведінці, формуванні особистості дитини. Профілактика девіантної поведінки.
2. Участь у заходах Місячника громадсько - правового виховання.
3. Робота з нововиявленими сім’ями з «групи ризику» та сім’ями, які перебувають у складних умовах проживання. (протягом місяця)
2. Корекція плану виховної роботи на другий семестр.
3.Затвердження планів роботи МК класних керівників на ІІ семестр 2017-2018 навчального року .
4.Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця )
5. Участь у заходах місячника громадянсько-патріотичного виховання «Україна соборна!» (протягом місяця).
2.Організація роботи органів шкільного самоврядування на ІІ семестр 2017-2018 н.р.
3.Участь у Місячнику національно – патріотичного виховання « Я - громадянин, я –патріот, я – житель свого міста» (протягом місяця )
4. Робота з членами МК над реалізацією виховних проблем.
6. Створення банку дітей, які негативно впливають на класний колектив (Протягом місяця)
2.Вивчення нових технологій організації виховного процесу (протягом місяця ).
3.Участь у вітальному концерті учнівської творчості до Дня 8 березня.
4. Взаємовідвідування класними керівниками виховних заходів з метою обміну досвідом роботи (протягом місяця).
1. Участь у Місячнику екологічного виховання «Ми – за чисте довкілля!» (протягом місяця ).
2.Участь у тематичному і персональному контролі за виховним процесом (протягом місяця).
3. Підготовка та проведення виховних заходів щодо відзначення річниці Чорнобильської трагедії.
2.Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік
3.Підбиття підсумків змагання на найактивнішого учасника загальношкільних заходів, рейтингу поведінки учнів 5-11 класів.
4.Аналіз роботи методичної комісії класних керівників за поточний рік.
5.Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників (протягом місяця).
6. Участь у декадах родинного виховання та військово-патріотичного виховання.
РОБОТА З БАТЬКАМИ
ВЕРЕСЕНЬ
2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2016-2017 навчальний рік.
3. Затвердження перспективного плану роботи шкільного МК класних керівників на 2016-2017 навчальний рік .
6. Затвердження планів виховної роботи.
7. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця ).
8. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Увага! Діти на дорозі».
2. Вивчення стану організації учнівського самоврядування.
4. Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, які працюють в п’ятому класі в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця).
5. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб, з метою залучення їх до роботи гуртків.
6. Участь у патріотичних, волонтерських, доброчинних заходах.
7. Діагностика рівня адаптації учнів 10-х класів (протягом місяця).
1. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Пожежна безпека».
5. Участь у заходах Місячника правового виховання «Я – громадянин, я – патріот, я – вихованець своєї школи» (протягом місяця).
6. Сучасні проблеми суспільства та їх відображення на поведінці, формуванні особистості дитини. Профілактика девіантної поведінки.
7. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця )
2. Участь у заходах Місячника громадсько - правового виховання.
3. Робота з нововиявленими сім’ями з «групи ризику» та сім’ями, які перебувають у складних умовах проживання. (протягом місяця)
2. Корекція плану виховної роботи на другий семестр.
3.Затвердження планів роботи МК класних керівників на ІІ семестр 2016-2017 навчального року .
4.Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця )
5. Участь у заходах місячника громадянсько-патріотичного виховання «Україна соборна!» (протягом місяця).
7. Обговорення результатів психологічного обстеження учнів 6-го класу, визначення соціально-психологічного клімату в колективі.
2.Організація роботи органів шкільного самоврядування на ІІ семестр 2015-2016 н.р.
3.Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця )
4.Участь у Місячнику національно – патріотичного виховання « Я - громадянин, я –патріот, я – житель свого міста» (протягом місяця )
5. Робота з членами МК над реалізацією виховних проблем.
7. Створення банку дітей, які негативно впливають на класний колектив (Протягом місяця)
8. Презентація досвіду класних керівників, які атестуються
2. Підготовка та участь у педраді «Адаптуюча педагогіка: робота з дітьми різних категорій».
3.Вивчення нових технологій організації виховного процесу (протягом місяця ).
4.Участь у творчому звіті вчителів, які атестуються (кінець місяця ).
5. Взаємовідвідування класними керівниками виховних заходів з метою обміну досвідом роботи (протягом місяця).
1. Участь у Місячнику екологічного виховання «Ми – за чисте довкілля!» (протягом місяця ).
2.Ознайомлення з новими надходженнями фахової літератури (протягом місяця).
3.Участь у тематичному і персональному контролі за виховним процесом (протягом місяця).
4. Підготовка та проведення виховних заходів щодо відзначення річниці Чорнобильської трагедії.
2.Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік
3.Підбиття підсумків змагання на найактивнішого учасника загальношкільних заходів, рейтингу поведінки учнів 5-11 класів.
4.Аналіз роботи методичної комісії класних керівників за поточний рік.
5.Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників (протягом місяця).
6. Участь у декадах родинного виховання та військово-патріотичного виховання.
РОБОТА З БАТЬКАМИ