1. Підвищення
практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно
зорієнтованого підходу в системі виховної діяльності
2. Вироблення
єдиних вимог у вирішенні найпринциповіших питань практичної реалізації
особистісно зорієнтованих технологій, забезпечення
системності в роботі
3. Вироблення у класних керівників умінь і
навичок застосування науково-теоретичних знань на практиці, вдосконалення
їхньої педагогічної майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного
мислення
4. Ознайомлення і впровадження передового
педагогічного досвіду у практику роботи класних керівників
5. Впровадження
у систему підготовки класних керівників активних форм роботи з учнями:
рольових, сюжетних ігор, діалогів, дискусій, диспутів тощо
6. Систематично
відстежувати психолого-педагогічний статус особистості школяра та його динаміки
розвитку
7. Організовувати і проводити відкриті класні години, виховні заходи з метою
ознайомлення з різними формами і методами виховання
8. Знайомитись,
вивчати і впроваджувати у практику роботи різні діагностичні програми, анкети
щодо вивчення особистості учня, його здібностей
і нахилів, рівня вихованості
9. Залучати учнів до пошукової, дослідницької
роботи з різних напрямків виховання
10. Працювати над реалізацією і удосконаленнями
плану виховної роботи ліцею
11. Підвищувати
компетентність класних керівників із актуальних проблем виховання, становлення
особистості школяра через проведення засідань професійної спільноти