Завдання методичної комісії класних керівників



1. Підвищення практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно зорієнтованого підходу в системі виховної діяльності
2. Вироблення єдиних вимог у вирішенні найпринциповіших питань практичної реалізації особистісно зорієнтованих технологій, забезпечення системності в роботі
3.       Вироблення у класних керівників умінь і навичок застосування науково-теоретичних знань на практиці, вдосконалення їхньої педагогічної майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного мислення

4.       Ознайомлення і впровадження передового педагогічного досвіду у практику роботи класних керівників

5. Впровадження у систему підготовки класних керівників активних форм роботи з учнями: рольових, сюжетних ігор, діалогів, дискусій, диспутів тощо
6. Систематично відстежувати психолого-педагогічний статус особистості школяра та його динаміки розвитку
7. Організовувати і проводити відкриті класні години, виховні заходи з метою ознайомлення з різними формами і методами виховання
8. Знайомитись, вивчати і впроваджувати у практику роботи різні діагностичні програми, анкети щодо вивчення особистості учня, його здібностей і нахилів, рівня вихованості
9.        Залучати учнів до пошукової, дослідницької роботи з різних напрямків виховання
10.    Працювати над реалізацією і удосконаленнями плану виховної роботи школи
11.   Підвищувати компетентність класних керівників із актуальних проблем виховання, становлення особистості школяра через проведення засідань методичного об’єднання